General fitness, health and nutrition · Public discussion

körper schwimmen

Started by Wilfried Helfer · · Last activity · 5 posts · 900 views

Thread details

What we know about this thread

Original section
General fitness, health and nutrition
Published
14 September 2003
Last activity
14 September 2003
Original author
Wilfried Helfer
Discussion status
Public discussion
Total views
900
Views / 30 days
0

The navigation and discussion metadata provide context. Posts remain in their original chronological order.

Showing posts 1–5 of 5
Posts remain in their original chronological order.

Text size
  1. wenn ich nur brust und kraul schwimme, fördere ich dann muskuläre dysbalancen? kann ich mit nur
    schwimmen auch einen ästhetischen körper hinkriegen? wie oft was und wie lange muß ich dann
    schwimmen?

danke für tipps

2. "Wilfried Helferding" <[email hidden]> wrote in message
    news:<[email hidden]>...

Quoted message said:

wenn ich nur brust und kraul schwimme, fördere ich dann muskuläre dysbalancen? kann ich mit nur
    schwimmen auch einen ästhetischen körper hinkriegen? wie oft was und wie lange muß ich dann
    schwimmen?

danke für tipps

Mitteilung an Wilfried: Falls die Mitglieder dieser Newsgruppe keine deutschsprachigen Mitteilungen
    verstehen, übersetze ich deine Fragen ins Englische.

I teach German in England. I'm translating Wilfried Helferding's message into English, just in case
    a language barrier might be getting in the way of replies. His message reads roughly as follows:

"If I just swim breaststroke and crawl, am I promoting muscular imbalances? Can I achieve an
    aesthetic body through swimming alone? How often and for how long must I swim to achieve this?
    Thanks for any advice."

3. "David Wilson" <[email hidden]> wrote in message
    "]news:[email hidden]...

Quoted message said:

"Wilfried Helferding" <[email hidden]> wrote in message

Quoted message said:
    Quoted message said:

wenn ich nur brust und kraul schwimme, fördere ich dann muskuläre dysbalancen? kann ich mit nur
    schwimmen?

danke für tipps

Mitteilung an Wilfried: Falls die Mitglieder dieser Newsgruppe keine deutschsprachigen
    Mitteilungen verstehen, übersetze ich deine Fragen ins Englische.

I teach German in England. I'm translating Wilfried Helferding's message into English, just in
    case a language barrier might be getting in the way of replies. His message reads roughly as
    follows:

"If I just swim breaststroke and crawl, am I promoting muscular imbalances? Can I achieve an
    aesthetic body through swimming alone? How often and for how long must I swim to achieve this?
    Thanks for any advice."

My hovercraft is full of eels.

Oh sorry, that's the Hungarian-English translation.

4. "einen ästhetischen körper" My My I'd like "an aesthetic body" too.

"King of the Cows" <[email hidden]> wrote in message news:<[email hidden]>...

Quoted message said:

"David Wilson" <[email hidden]> wrote in message
    "]news:[email hidden]...

Quoted message said:

"Wilfried Helferding" <[email hidden]> wrote in message

Quoted message said:
    Quoted message said:

wenn ich nur brust und kraul schwimme, fördere ich dann muskuläre dysbalancen? kann ich mit
    nur schwimmen auch einen ästhetischen körper hinkriegen? wie oft was und wie lange muß ich
    dann schwimmen?

danke für tipps

Mitteilung an Wilfried: Falls die Mitglieder dieser Newsgruppe keine deutschsprachigen
    Mitteilungen verstehen, übersetze ich deine Fragen ins Englische.

I teach German in England. I'm translating Wilfried Helferding's message into English, just in
    case a language barrier might be getting in the way of replies. His message reads roughly as
    follows:

"If I just swim breaststroke and crawl, am I promoting muscular imbalances? Can I achieve
    through swimming alone? How often and for how long must I swim to achieve this? Thanks for any
    advice."

5. "King of the Cows" <[email hidden]> wrote in message news:<[email hidden]>...

Quoted message said:

beszél ön magyarul?

Active in the last 60 minutes

Active in this thread

0 users · 0 guests ·0 bots ·0 total

No signed-in users are active right now.

No known search crawlers active right now.