General fitness, health and nutrition · Public discussion

Hear operation

Started by Jean-Philippe M · · Last activity · 2 posts · 635 views

This thread is locked and is currently read-only.

Thread details

What we know about this thread

Original section
General fitness, health and nutrition
Published
30 December 2003
Last activity
30 December 2003
Original author
Jean-Philippe M
Discussion status
Public discussion
Total views
635
Views / 30 days
0

The navigation and discussion metadata provide context. Posts remain in their original chronological order.

Showing posts 1–2 of 2
Posts remain in their original chronological order.

Text size
  1. Bonjour,

je surf un peu sur le net à la recherche d'une solution pour faciliter la vie de mon père. Je
    m'explique, il a été opéré du coeur au début du mois d'octobren. On lui a change une valvule par une
    valve métalique. Le problème c'est qu'il l'entend et qu'il n'arrive pas à s'endormir facilement !
    Alors ma question est la suivante: "Auriez vous une idée qui diminuerait le son de sa valvule ?" Il
    a déjà essayé de s'endormir avec un peu de musique, mais le son vient de l'intérieur de lui...

Merci d'avoir pris le temps de me lire.

Jean-Philippe.

----------------------------------------------------------------------------
    ------------------

Hello,

I'm surfing on the net in search of a solution to facilitate the life of my father. I explain, he
    was operated for the heart at the beginning of the month of octobre. He received a new metal valve
    in place of a bad one. The problem is he hears it and he does not manage to fall asleep easily !
    Then my question is the following one: " Would have you an idea which would decrease the sound of
    his valve? " He has already tried to fall asleep with a little of music, but the sound comes from
    the inside of him...

Best regards,

Jean-Philippe.

2. Vous pouvez rassurer votre père qu'il s'habituera par la suite au bruit de la valve et n'interrompra
    plus son sommeil. J'espère que ceci aide
    --
    Patrick Blanchard, M.D. Board Certified in Family Medicine

SonoScore Winning against heart attack and stroke sonoscore.comsonoscore.com

Jean-Philippe Martin said:

Bonjour,

je surf un peu sur le net à la recherche d'une solution pour faciliter la vie de mon père. Je
    m'explique, il a été opéré du coeur au début du mois d'octobren. On lui a change une valvule par
    une valve métalique. Le problème c'est qu'il l'entend et qu'il n'arrive pas à s'endormir
    facilement ! Alors ma question est la suivante: "Auriez vous une idée qui diminuerait le son de sa
    valvule ?" Il a déjà essayé de s'endormir avec un peu de musique, mais le son vient de l'intérieur
    de lui...

Merci d'avoir pris le temps de me lire.

--
    Patrick Blanchard, M.D. Board Certified in Family Medicine

SonoScore Winning against heart attack and stroke sonoscore.comsonoscore.com

Active in the last 60 minutes

Active in this thread

0 users · 0 guests ·0 bots ·0 total

No signed-in users are active right now.

No known search crawlers active right now.